Hjälp mig igen nu, bloggare!

Hej :)

Har testat fotbollssakerna, så nu är det mesta fixat. Ska bli kul att spela, har inte gjort det på jättelängre, men så mycket kan man väl inte ha tappat... (Eller? Haha)
Imorgon ska jag antagligen sola, ska bli sååå härligt. Fast 15 min första gången, inte så lyckat att bli röd direkt.. På onsdag ska T sova här, mys! Och självklart - Lucia. Och sen vals, bugg & foxtrott - Que? Mjo, vi ska ha dans efteråt, alla elever i skolan.. På kvällen tänkte jag ha egokväll, men det blir lite svårt att fixa spakänsla om pojkvännen hänger i krokarna, vi får väl ta en bastu och så gör jag resten på torsdag. :)

Till alla frågor jag gärna vill att ni hjälper mig med:
1. Ska ljusa upp håret, men har röda toner i mitt ljusbruna hår. Vilken färg är bäst om jag vill ha mellanblont hår?
2. Bra b.u.s-krämer, i rätt prisklass tack! (Det är ju faktiskt december) :)
3. Låga, snygga vinterskor. Eller höstskor. Spelar ju ingen roll, det är ju varmt som tusan..
4. Bra outfittips till en julmiddag, andra gången och nu ska det inte vara lika uppklätt, men ändå stilrent.

  Vore tacksam för svar :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Klänning är svaret på allt :D

Postat av: Jehona

Jag håller med Nadja, absolut en klänning :)

2006-12-12 @ 08:41:39
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: jenny

Askblont ska du lägga i då....För alla andra blonda färger innehåller redan röda toner och då kommer du att bli en morot....Inte så kul!

2006-12-13 @ 07:55:19
URL: http://mittlivojag.blogg.se
Postat av: lucy

mm en klänning och kanske ett sidenband i midjan? de känns juligt tycker jag :)

2006-12-18 @ 19:27:53
URL: http://thegang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback