nattbad

Vi dansade idag på idrotten - i 75 min. Jag trodde det skulle bli sååå tråkigt, men det var faktiskt superkul! Och efter det hade vi naturkunskap... Jaha, så jag fick VG. På provet. Får be och hålla tummarna och göra vad det än krävs för att Bengan ska förstå att jag ska få (och är värd!) ett MVG i slutbetyg på tisdag, finns inget annat sätt!

Ikväll ska vi bada, eller mja - vid niotiden. Har inte badat än när det var kolsvart ute, mysigt!
Imorgon ska jag åka in till stan, 10 38-tåget ... Puh. Där ska jag möta Sanna och sedan ska vi leta julklappar - nu har jag äntligen hittat butiken som säljer julklappen jag ska köpa till T! :) Efter det blir det bowling, jag Sanna & Natalie VS Jens & Victor.. Känn er besegrade, moaha! Och efter det - kanske bad med Sanna och sen film med alla. :)

Kommentarer
Postat av: tessi

låter som en rolig och mysig kväll !

Postat av: Nadja

Dansa är aldrig tråkigt :D

2006-12-08 @ 18:19:27
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback