Söndag

Tjejerna har precis gått, T gick lite tidigare eftersom han har skola imorgon. Kvällen spenderades uppe på min vind, vi började med "vem vill bli miljonär" - jag vann.. haha, det går rätt bra för mig i spel nu för tiden! :)34450-32
Efter det pratade vi mest, sen kom tjejsnacket och då blev ju T i stort sett tvingad att vara med. Undrar hur min kära pojkvän reagerade när tjejerna började prata på riktigt.. Så nu öste frågorna runt, "om du måste välja - trekant med två tjejer, eller en kile & en tjej? eller två
killar?", "vem skulle du helst vilja hångla med.. (namn) eller (namn)?", svaren får dess värre inte komma ut, kom vi överrens om, så ni som känner mig kan strunta i att fråga. ;)

Clara och jag har bestämt oss för att träna tillsammans eftersom vi har liknande nyårslöften, hoppas verkligen vi fullföljer detta nu! Jag ska verkligen göra det här, inge mer lathet. För jag vill ju faktiskt träna mer, så jag fattar inte varför jag inte gör det. Sen är det väl rätt bra om man hittar något man gillar.


34450-31
Skulle lätt inte säga nej till beach volleyball nu! Så himla TRÅKIGT att träna under höst&vinter. Vem vill visa sig ute när man är blek som ett spöke och har julringar runt kroppen!? No shit..

Nu ska jag smörja in mig med brun utan sol och gå å lägga mig. Imorgon ska jag tänka över jobbalternativ.
Kram!
34450-30

Kommentarer
Postat av: Virran

Ja :) kul och så otroligt mysigt :)

Lycka till med träningen :) träna är ju bland det
bästa som finns :D iallafall när man hittar en
träningsform som passar.

Postat av: Sanna

Åh så kul med beach volleyball :)

förresten, kolla in på denna sidan: http://gratisgen.se/?ref=57676
om man blir medlem där, "fullföljer ngt av deras erbjudanden" (t.ex. bara bli medlem gratis på två bingosidor) och sedan värvar några medlemmar så kan man få massa gratis saker, bl.a. sex and the cityboxen, presentkort på vero moda och MQ m.m. värt att kolla in faktiskt!

2007-01-08 @ 01:12:43
URL: http://sannadahlgren.blogg.se
Postat av: Gizella

Beachvolley är så himla kul! Fast själv är jag en sportfåne som gillar nästan all sport ;) Träna är kul bara man kommer i gång.

2007-01-08 @ 09:38:52
URL: http://gizella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback