CSI

Mitt tyskaprov gick faktiskt bra, otroligt nog. Nu är det bara lite naturkunskap kvar dvs sammanfatta 5 sidor om växthuseffekten.. .Men det ska nog bli bra!
Jag har bestämt mig (okej, förra helge faktiskt!) att ändra min personlighet, att helt enkelt vara så positiv det går och inte tycka att jag är så dålig, och självklart försöka fixa det andra i mitt liv lite bättre också... Så nu när jag kom hem tog jag tag i min energiläxa, dvs få reda på hur mycket watt en massa apparater i mitt hus driver och sedan räkna ut årskostnaden! Å det gick snabbt, är så stolt!

Titta på det här, såg det på Estelles blogg.. Kom ihåg det nästa gång ni vill se ut som den där fotomodellen ni ser i tidningen!

Idag hade vi vår första ekonomikurs, vilket var faktiskt ganska underhållande, alla i klassen var på bra humör och vi satt och skojade och vår lärare var jätteduktig och snäll. Kanske kan klara av att sluta en timme och en kvart senare på onsdagar i fyra veckor? :)
Efter det gymmade jag och Emma, kände mig lite sjuk så det blev bara 45min, men nu känner jag mig bättre som tur är... För jag måste gymma imorgon och på fredag också, hatar att sluta sent i början av veckan så alla gymtimmar blir direkt efter varandra.. I-landsproblem, eller vad....


Så nu har jag fixat lite till Carmens födelsedag imorgon, ska läsa Nk, städa (!!!) och välja outfits till fotosektionen imorgon innan mamma och per kommer hem och det blir middag, sen ska jag mumsa på mörk choklad med apelsinsmak.. yumm!

Hur ska ni fira halloween? :)

Thowe


Kommentarer
Postat av: emma

oj, shit, har alldelens glömt bort halloween :O

Postat av: ida

Min tjejkompis ska ha sin 18års-fest på Halloween så det kommer bli grymt roligt!
Ser verkligen fram emot att få träffa alla människor och att bara ha kul.
18års-fester och studentskivor är ju nog de roligaste ! :D

2006-10-25 @ 17:54:43
URL: http://acha.blogg.se
Postat av: sanna

halloween ska jag fira med tjejerna i laget :D

2006-10-25 @ 21:13:06
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Ally

Halloween? Jag vet aldrig nånsin vilken dag det är :/ haha men det är väl alltid nån fest nånstans

2006-10-25 @ 22:17:13
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Cassie

Vad kul med provet :D

2006-10-25 @ 22:39:33
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: thowe

emma - jaså, dags att tänka p det nu då :D

Acha - åh det låter jättekul! hoppas ni får det roligt :)

Sanna - yeah.. ;) vad kul!

Princessan - haha, o serige är det på lördag 4 nov, i usa den 31 ok :)

champagne - tack!

2006-10-27 @ 08:47:56
URL: http://toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback