DH, bandy, katt & prov

Hej!

Idag var skolan rätt okej, faktiskt!Men jag har börjat slarva, varför det!? Vad håller jag på med egentligen?? Så idag blev jag lite trött på mig själv och tänkte att jag faktiskt borde bry mig om mitt tyskaprov imorgon.. Så nu har jag bra samvete för att jag kan nog nästan allting :D

Efter skolan pluggade jag som sagt, och efter det fick jag skjuts ner till ekhhallen och såg tobbe spela match med a-laget, jag är så stolt över dig! Men jag blir så himla nervös när killarna blir tacklade, jag som trodde att jag inte var en så tjejig tjej....... Efter matchen pratade jag och Victor lite om helgen medan vi väntade på Tobbe, och efter det gick vi ut i regnet (mys!) och väntade på skjuts medan vi tre pratade om våra planer, ska bli riktigt kul :)

Nu harjag precis tittat klart på DH, nu är det snart Grays Anatomy, men jag skippar det tror jag.. .Ska finslipa tyskan, packa gymkläder till imorgon och prata med älsklingen på telefon innan jag sussar.

Vet ni?! Jag har alltid velat ha en hund eller katt, helst en liten kattunge eller hundvalp... Och nu frågar min styvsyster min styvpappa om vi vill ha en katt!! Och han sa ja, helt otroligt! På söndag får vi en katt som är 2½ år gammal, ska bli så härligt!! Åhhh den här veckan är sååå bäst!

Thowe

Kommentarer
Postat av: anton berg

hej jag är bea's så sekreterare, angående den där röda kappan ja den är special beställd från australien.
men hon säljer den så klart om du skulle va intresserad :)(för den är inte up to date längre så att säga)men det är väldigt fin iaf!
hon glider runt med en lite annorlunda coat nu som är inspererad ifrån indien. aja du vet va bea finns att nå om du skulle ha några frågor :)

Postat av: ida

shit vad roligt! Vill också ha något gosigt djur här hemma :D
Vad är det för kön på katten och har du hunnit klura på namn än :D?

2006-10-25 @ 17:41:10
URL: http://acha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback