foton

Så nu har jag kommit hem, det var jättekul och vår manliga fotograf var riktigt snäll :) Jag blev dock rejält upprörd när jag såg bilderna, inte riktigt vad jag hoppats på.. Men jag valde ut tio favoriter som jag nu fått hem :)

I helgen, imorgon ska vi boxas på idrotten sen har vi lunch och naturkunskap (självständigt arbete = kan sluta tidigare) och efter det ska jag gymma runt en timme med tjejerna.Det är lite läskigt det här med stormen, mamma och Per ska på kryssning till Finland fre-lör och på lördagens morgon ska det tydligen vara HÖGST fara där dom är! Det oroar mig jättemycket, men jag hoppas på en lugn kryssning och en föräldrafri kväll...

Vilka tror ni tar guldet i Allsvenskan? Jag tror nästan AIK, det bär emot att säga det, men AIK tror jag..Hoppas ju sjäälvklart på IFK göteborg, men det går ju inte iår, så jag hoppas på nästa :D

Nu ska jag gå och lägga mig, prata lite med älsklingen och sova UUUUUUUUUUUT!
Hoppas ni får en jättekul helg :)
puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

kan du inte lägga upp bilderna här :)?

Postat av: thowe

sanna - jo men visst :)

2006-10-27 @ 08:48:45
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Felicia

tack så mkt, detsamma :) men vad roligt att vara hårmodell, är bilderna till något spec, eller bara för er själva? :)

2006-10-27 @ 12:53:37
URL: http://priapism.blogg.se
Postat av: thowe

Felicia - tack! nje, läs svaret i nästa inlägg :)

2006-10-27 @ 14:08:18
URL: http://toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback