fysfredag

Hej,

Min blogg's design är helt obegriplig.. Ser ni headern eller är det min dator som är helt pucko? Suck.
Idag är det iallafall fredag = fys! Jättehärligt, tills jag förstod att vi skulle vara med musikgruppen för min lärare var på begravning.. Så 75min aerobix med en massa danstjejer och killar med dålig kondis istället för min favvo..
No-provet gick förhoppningsvis bra, lyckligtvis paniklärde jag mig två saker på lunchen som faktiskt stod i provet! Puh. Tack Malin & C:o :)
Ikväll blire spa med tjejerna, gud vad mysigt! Längtar till halv sex!!

Så Carl Bildt blev utrikesminister, jag trodde han skulle bli men ingen annan verkar ha tippat som jag? Haha. :)

Eftersom vintern inte har kommit än kör jag fortfarande på brun hy, igår lånade jag "tan in a spray can" från min lillasyster och wow.. Vilket resultat! Nu kör jag stenhårt på det här innan det blir fräsch hy (okej, vit) och rouge & naturlig sminkning :)

Vad ska ni göra i helgen?


Utmanad av
Sanna, så här kommer den!
One three hill eller O.C:
Hmm OC antar jag
Ute- eller hemmakväll: Beror lite på, ute, tror jag!
sex eller mys: Mest mys, tror jag :)
Salt eller sött: Salt
lyx eller budget: Lyx
sommar eller vinter: Vinter för romantik, sommar för nöjen!
När är du Född: 1990
vad har du på dig en ledig dag hemma: Ett par korta mjuka shorts & linne/tshirt
Favoritresturang: Röd vin & Sabai Sabai i sthlm.
Favoritfilm: Just nu blir det sex and the city-boxen.. ;)
Drömväska: Vit kuvertväska från chanel
Har du barn: Nej!
födelseort: Mölndal (utanför gbg)
Smeknamn: Towi, Tola, Stumpan, Toli, Tolabandola
Favoritfärg: Vitt!
Drömprins: Hihi. Tobias!
Har du varit kär: Japp, och är!
Favoritlåt : Har olika för olika ändamål men pink "who knew" & martin stenmark "sjumilakliv"
Maträtt: Oxfile & bearniesås, tacos, nästan allt JAG lagar. haha.
FavoritResemål: Rosor, rosor, rosor!
Tycker inte om: HISSAR! fyfan.
Senaste sjukhusvistelse: Hmm. Är typ aldrig på sjukhus..
Favoritdricka: Grönt te, cola light & en smoothie som jag självklart har kommit på själv ;)
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita hos både mamma & pappa
Vad gör du när du är uttråkad: Läser en tidning, går en promenad eller "datahäng"
Missbruk: Cola light & mitt bankkort
Vän som bor längst från dig: SANNA som har flyttat till Solna :(
Vad retar du dig mest på: Tjejer som är "tihi fniss uh oh hahiahie" typ. Fjolliga.
Läggdags: Försöker alltid gå runt nio för att orka med, men det blir alltid runt halv elva...
Nagellack: Älskar mörkrött men använder antingen glans eller fransk manikyr.
Husdjur: Nope. Räknas det med brorsan?
Skostorlek: Huh, 41.
Syskon: En riktigt bror, 5 styvsystrar.
Favorit pålägg: Har alltid på skinka, ost, gurka, tomat & sallad. Inget smör. Yummie!
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar:
Cancerforskning.
Vilket är det vackraste ordet: hm. "SolnedgångPåSommarenPåEnKlippaMedÄlskling"?
Bästa bok du läst: John Grisham "Domen"
Är du Internetberoende: Ja, bra sätt att prata med vänner! :)
Favoritparfym: Forever and ever Dior
Gillar du snö: Har jag bra skor - JAG ÄLSKAR SNÖ!
När köpte du något åt dig själv sist: Idag. En cola light, haha.
Vilken är din bästa egenskap: Förhoppningsvis att jag är social? Och streetsmart! ;)
Senaste pojkvännen: Tobias, snart ett år.. :)
Vilken film såg du på bio senast: Hotet inifrån. Blir bio på lördag igen! :D
Senaste köpta skiva: Köper aldrig CDn. Kanske en absolute music när jag var elva?
Favoritgodis: Choklad i alla dess former, surt lakris & sega surisar.. yum!
Studier eller jobb: Först studier, sen jobb.
Bästa kompis: Kan inte rangordna. Ni vet vilka ni är, både killar & tjejer.
innerstad eller liten ort: Liten ort nära storstan!
Favoritbloggar: Debbie, Michaela, Lorenza & många fler som jag tyvärr inte kommer ihåg.. *skäms*
Nytt eller vintage: Blandat, såklart. :)

Utmanar alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra lista, och riktigt skönt med helg! =)

Postat av: Lisa

rolig lista, plus en jättesnygg design på bloggen!

2006-10-06 @ 16:19:23
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: cassandra

Lovely med spa! :)

2006-10-06 @ 16:32:23
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se
Postat av: Johanna

kul lista, jag lånar den.. :)

2006-10-06 @ 16:48:58
URL: http://johanna.blogg.se
Postat av: Anonym

bra lista! =D

2006-10-06 @ 18:03:24
Postat av: e

kul! =)

2006-10-06 @ 18:03:46
Postat av: maja

rolig lista! :D

2006-10-06 @ 18:04:16
URL: http://missevelina.blogg.se
Postat av: Gilraen

jag ser din header alldeles utmärkt! :)

2006-10-06 @ 22:09:04
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: thowe

Amanda - tack! :) verkligen, har inte längtat .. *ironi* ;D

Lisa - Bugar o bockar! :D

Cassandra - haha, aa, men det blev inget spa.. ;D

Johanna - Gör det, ska bli kul att läsa :)

Anonym - tack!

e - tack½

Maja - tack här igen ;D :D

Gilraen - Vad bra, nu blev jag lättad :)

2006-10-07 @ 14:28:09
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Malle

vad härligt me spa! =)

2006-10-07 @ 15:53:28
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: sanna

jag ser ingen header. :O

2006-10-08 @ 17:03:42
URL: http://spaderdam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback