Hårmodell, Clara, Halloween & godis

Hej!

Sitter och äter lite smågodis, borde egentligen inte göra det eftersom jag & Sanna ska fotas på torsdag. :| Men det är lördag och tack vare gymmet osv borde det gå bra eller hur? :)
Om ca tio minuter ska vi till Almunge där en familj bor som vi ska äta middag hos. Hade hellre spenderat kvällen med vänner och Tobias, men men..


Imorgon ska jag, Emma och Jess in till stan för att agera hårmodeller! De kommer färga vårat hår och frisera, hmm.. Jag undrar hur jag kommer se ut. Ska fråga innan vad de har tänkt!
Efter det ska jag träffa Tobias, imorgon har vi varit tillsammans ett år! Jag älskar dig! Det blir hemlagad middag, han ansvarar för varmrätten och jag för efterrätten.. hihi, he's gonna love it! :)


Så, idag har jag övningskört på IP med mamma och Per, gick ju bra.. Fick ett antal kärringstopp  (som johan säger, själv brukar jag använda motorstopp..) och mamma höll i sig i dörren.  Känns ju säkert, men jag har fortfarande ett antal år på mig att öva.

Igår kväll firade vi Clara, vi åt tårta och pratade och tog kort, bestämde en slags gästlista och tittade på "idol". Fan, jag vill att Cissi ska ut, Snäckan var ju skoj att se! Vi stylade Malins hår, från platt till lockigt fluff! Alla tjejer, använd mousse.. Det ser bättre ut än spray om ni vill ha volym! Regnet forsade ner, då är man glad över att vara inomhus med människor man tycker om. Jag sov hos Tobias, åh jag älskar att vakna dagen efter och se min älskade pojkvän ligga och sussa bredvid mig. Lycka! Det är så .. jag vet inte.. jag blir så glad när jag halvvaken under natten ser tobbe bredvid mig och jag ger hans axel/kind/mun en lätt kyss och återvänder till John Blund. Det är de små sakerna som gör helheten, tycker ni inte? :)

Tips på halloweenoutfits!?(Ej utklätt, utan festklätt!) KLÄNNING, JEANS & LINNE, KJOL!? Färger? Material? Kom igen nu alla ni som tycker kläder är så skoj, hjälp mig :)

Kram, thowe


Kommentarer
Postat av: Cassie

Vad roligt att vara hårmodell :) Brukar jag också vara ibland :)

Postat av: Sandiebelle

De ska inte klippa något??? Se upp ibland säger de ju inte det!!!!
Helfärgad klänning, leggins/jeans/byxor/strumpbyxor och bryt av med ett skärp i en annan färg =) ELLER kostymdressat med en rockig top istället för skjorta!!!! =)

2006-10-21 @ 16:24:22
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: sarah

va kul att vara hårmodell ! :P

2006-10-21 @ 19:58:52
URL: http://saaarahs.webblogg.se
Postat av: thowe

Cassie - Ja, jag hoppas det blir bra :) ooh ;)

Sandiebelle - Oj då.. Får vara konkret med frågorna då med andra ord :) Åh tack för tipset! Får se hur edt blir ;)

Sarah - Ja förhoppningsvis :D

2006-10-22 @ 09:54:53
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Sara

Vad kul det låter! Hoppas det går bra!

2006-10-22 @ 16:17:21
URL: http://sariis.blogg.se
Postat av: thowe

Sara - Tack så mycket! :)

2006-10-22 @ 22:19:50
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback