hårmodell, ett år, bowling

Hej!

Så idag åkte jag, Jess och Emma in till Stockholm för att prova hur det var att vara hårmodell. Vi hade lite
problem att hitta, men vi hade tid och kom dit en kvart innan. Vi skrev upp lite kontaktuppgifter
och satte oss på varsin stol bredvid de andra tjejerna. Frisörerna gick fram till någon av
oss och började pilla med vårat hår och prata med varandra, en av tjejerna blev helt
exalterad av Emmas! Men det visade sig att vi skulle dit imorgon också för att stå
på scen, och det kunde inte Emma, trist :(
Jag och Jessica blev iallafall indelade till förmiddagsgruppen, och vi
fick vårat hår färgat coch klippt idag och imorgon ska vi dit igen (07:23 tåget!)
för att stå på scen. Vi ska ha jeans, svart högklackat, en svart tshirt
och vara osminkade.. Så stylar de oss där och så står vi på scen ett tag
sen måste jag och Jess tillbaka till skolan för att gå på vår sista
lektion :) Mitt hår är lite.. Ja, bruna nyanser och ljusa slingror, fick
en mer markant lugg och mer uppklippt men ändå samma längd, är rätt nöjd :)
Jessica fick det sk hollywood-svallet, långa längder i olika chokladnyanser och
röda & bruna slingror och lite lockar, det är jättefint! :)
Nu förstår jag att modeller är så smala, de har ju fan ingen tid att äta! Jag och Jess
fick iofs en timme att springa runt på stan i lite ärenden........

Idag är det den 22oktober, för ett år sen kysstes jag och tobias för
första gången.. Och blev tillsammans! Och med risk att låta som en liten
kärlekskrank.. jag är så lycklig. Vi har inte alltid haft det så lätt,
bråk och svartsjuka har kommit upp som i alla förhållanden, men just med DIG
är jag villig att kämpa för det vi har, för vi har något speciellt, det sa
jag till dig redan efter någon månad. Jag älskar att vakna och se den finaste
killen in världen ligga bredvid mig, jag älskar att ligga bredvid dig
och känna din andning, jag älskar dig för att du får mig att skratta & för
att du får mig att känna mig.. speciell.

Imorgon ska vi i klassen spela bowling, och jag vill verkligen inte missa det,
men jag tog hellre förmiddag en eftermiddag för scenuppträdandet så nu kommer
jag gör det iallafall! Men ändå, vi får väl göra något kul sen igen med klassen
antar jag....


En vecka kvar och sen är det lov, gud vad skönt och vad jag har längtat!
Imorgon - Hårmodell med Jess, tyskaplugg
Tisdag - Medeltidsmuseum med klassen, shopping inför fredag m Natalie & Mäl, tyskaplugg, se match
Onsdag - Tyskaprov,  kläder för tors, gym
Torsdag - "Frefixning", fotografering @stureplan med Sanna, Carma fyller 16, DIF - FBK
Fredag  - Gym m Emma, "D-dagen" & LOV!
Lördag - 1årsfirande "på riktigt"

Thowe


Kommentarer
Postat av: Jessss

tove gumman hur mår du? villken jäävla ful leopard du har runt halsen på kortet :d haah men whatever fett kul å va hårmodeelll :D

2006-10-23 @ 13:08:28
Postat av: Mikis

Åh grattis! Jag har också ett år med min sötnos snart! :)

Postat av: Anonym

Ballt, ditt hår lät jättefint! Hur blev du hårdmodell förresten?

2006-10-23 @ 15:44:59
Postat av: Anonym

jessss - jessica skriver inte sådär, hon vet att jag stavar "tove" thowe och läser inte min blogg, men tack eftersom du verkar bry dig!

Mikis - Tack så mycket :) Vad trevligt :D hur ska ni fira? :)

Anonym - Tack :) Det kom fram en tjej till mig och en kompis när vi var i sthlm i fredags och gav oss en lapp och frågade om vi ville vara med :)

2006-10-23 @ 16:42:18
Postat av: bvkxqh nrlzwaut

sjukvx etxpckg baxfwmynr ynwotskic thedu xlan safzpdx

2007-05-15 @ 09:49:44
URL: http://www.eqsvrj.arqbkvxz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback