Helgen är över...

God morgon allihopa,
helgen har varit helt okej, dock för kort.. Men säg någon gång man tycker motsatsen? Skriver lite trögfattat idag,
har bara sovit 4-5h inatt!
I fredags kom gänget över för att heja fram idoldeltagarna och efter det sov tobbe här - finns det något bättre än att vakna upp med den man älskar?
I lördags skulle jag och tobbe ta ett tidigt tåg in till kista för att titta på skor (och jag följer självklart med!) men det kraschade efter att tobbe ville ligga kvar å "ostressa".. haha. Använde mina nya stövlar tillsammans med en brun mockakavaj, jag är helt förälskad! Dom är mina nya älskare, moaha.
Jag hade fått 20% på H&M efter någon tävling, och självklart måste man ju använda dom, eller hur? Så vi tittar runt på H&M i flera timmar känns det som, tillslut bestämmer jag mig för en bh, trist men något man brukar ångra att man inte köpte haha ;) Tobbe hittade en plånbok och ett par lacosteskor, riktigt schyssta faktiskt! Efter det åkte jag hem till Sofia för att äta middag (tacos) & titta på satc med "ny-kända-klasskompisar" så att säga.. Det var jättekul, vi kom alla överens om att alla killar borde se sax and the city - har inte för många tjejer önskat att en kille visste saker som ex Miranda eller Carrie tar upp i serien? Skolan borde visa satc för alla killar från 13 år! ;)
Vet ni vad? Förra helgen åkte ju jag till Karlstad och på söndagen gick vi en tipspromenad, och gissa vad!? Jag och mamma vann!! Stockholmarna vann i Värmland, fyfan vad gött! (Fast jag måste medge att jag faktiskt gissa på ganska många.. Vem fan vet hur mycket avföring en daggmask gör av med under ett dygn!?!)

Brutalt, men är man så dum att man mördar någon..

Skolfoto på Tisdag.. Vit skjorta och tunnstickad top över möjligtvis? Any tip?

En utmaning från Clara,

Mitt bästa köp: Mina joggingskor. Skittråkigt svar- jag vet. Men tack vare dessa underbara skor har jag börjat träna mer!
Mitt sämsta köp: Ett par svarta "uggs" men "hår" på.. Som typ alla fjortisar hade förut, usch, usch usch!
Mitt dyraste köp: Oj det har jag inte koll på.. Mamma betalar, jag slösar bara!
Mitt billigaste köp: Är nog mitt pyjamaslinne från H&M eller något smycke ngn stans..
Mitt senaste köp: En mörklila BH med ljusrosa sidenband och ett litet diamantsmycke.
Mitt nästa köp: Är ständigt på jakt efter ett par jeans. En kappa ska jag också skaffa, en halsduk, en söt mössa, en sportväska, en ny handväska..
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: En röd handväska jag hittade någonstans i sthlm, hade varit perfekt i höst..
Mitt önskeköp: Den lilla svarta designad av YSL.

Kommentarer
Postat av: Michaela

BH'ar är alltid bra investeringar :-)

Postat av: thowe

Michaela - Det har du rätt i, men det är så lätt att glömma bort! Precis som.. eh.. bra strumpor. haha

2006-10-01 @ 18:05:28
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: sanna

den där listan är riktigt rolig läsning :)

2006-10-01 @ 20:09:35
URL: http://spaderdam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback