lördag & mys

Fredagen blev helt galen, men ändå riktigt riktigt skoj! Efter det sov vissa över här, och Malin gick och köpte frukost på coopan på morgonen, sötis! Efter det städade vi upp.. haha. Carmen jag och brorsan bakade pepparkakor (!) och egendesignade, riktigt fina motiv ;) Efter det gick jag och Carmen upp till coopan och köpte lite godis och annat gott, och gick och satte oss på ett berg vid parkeringen och bara myste.

Ikväll blir det myskväll med gänget, antar att det blir en komedi, en skräckis skulle nog ingen klara av, alla är så sega från igår. Ska bli så härligt att bara krypa ner i soffan och mysa.. Efter det ska jag sova hos tobbe, och imorgon kommer kissen! Som jag fö övrigt har döpt till Tjockis, men jag tror inte den är det faktiskt, haha. Kram!

Kommentarer
Postat av: sanna

mysigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback