Söndag

 
Veckans längsta: När toan brast i fredags, kändes som en evighet tills vattnet stängdes av.
Veckans kortaste: Hade gärna spenderat mer tid i badkaret med älsklingen..
Veckans orättvisa: typ alla är fortfarande solbruna. Jag är blek. Fucked.
Veckans skratt: Sofias, alltid lika gött!
Veckans Wiiie!: Kissen kommer idag! & fredagsfesten..
Veckans Oh, no!: Godissuget, jag som var så himla duktig!
Veckans citat: "Är du kåt?" "Ja som FAN".. (vänta ett tag) " Kan du ta bort handen från min rumpa?" haha!
Veckans bästa: Fotograferingen med Sanna i torsdags!
Veckans sämsta: Frillan från hårmodelldagen har brustit. Underbart..
Veckans betyg: Har varit en toppenvecka, 9½ av 10 :)
Listan tagen från
Saris

Idag vaknade jag upp bredvid tobbe, i låg och drog oss i nåra timmar och bara myste, somnade om och kramades hela tiden. Så underbart.. Efter det ringer jag mor min för att få reda på när kissen kommer, och blir då hämtad för att skjutsas hem en kvart senare, snabbfrukost hos tobbe med andra ord..

Ikväll ska jag testa volleyball, det är ett sk korplag bara, men det kan ju vara kul ändå! Eftersom gymmet blir min träning nu för tiden känner jag mig inte i behov av 2 dagar mer träning i veckan, men det här låter ändå skoj :)
Har pratat om att alla sover här inatt, spela kort sent på natten och prata å så. Hoppas det funkar, låter mysigt med levande ljus och alla vänner!

UPDATE: Åh vääärldens sötaste katt! Orangebrons på ovansidan och vit under.. Åååh. Går runt och för en massa bebisord, hur kommer det sigatt vi tjejer börjar prata bebisspråk med små djur? Så sööööt :D (Har döpt om den från lilleper till tjockis, även om den är smal):)
puss

Kommentarer
Postat av: Danni

Du är absolut inte ensam om att vara blekfis ;)

Postat av: evelina

kul lista!

2006-10-29 @ 21:01:08
URL: http://missevelina.blogg.se
Postat av: sarah

åh kattungar är nog det sötaste som finns. eller är det en vuxen kisse?

2006-10-29 @ 21:17:07
URL: http://ljuvligt.blogg.se
Postat av: Ulrika

Rolig lista, jag får stjäla den till nästa vecka :)

Jag älskar katter.

2006-10-30 @ 07:45:35
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: thowe

Danni - Haha, bra där.. ;)

Evelina - Tack :) Sno den om du vill!

Sarah - Det är en vuxen katt, 2½ år..

ulrika - Gör det :D

2006-10-30 @ 11:20:01
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Nathalie

när jag läste badkar blev jag sugen på att bada men vi har nyss tagigt bort vårat :(

2006-10-30 @ 12:23:20
URL: http://nattisen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback