derby

Idag var det en riktigt tråkig dag i skolan, tyvärr.. Plus att jag har haft ont i huvudet till och från och efter musiken fick jag nog och gick hem. Låg på soffan och tårarna rann nerför kinderna pga smärtan, inte självmant utan dom bara kom :/

Sen blev det bättre och jag tillsammans med tobbe och victor träffades hemma hos biffen och såg på matchen mellan bajen och dif, bra att dif vann och att ifk körde lika mot elfsborg. Så jvla onödigt av den lilla skara som ställde till med en massa skit under matchen (bajen-snubbar) fattar inte att dom kallas supportrar.

Nu ska jag gå och lägga mig, har knappt sovit något i helgen. Eller, först ska jag checka club heats hemsida om bilderna från festen har kommit upp (de skulle komma upp inatt, men vad menas med i natt.....) och prata men min underbara pojkvän i telefon.

sex dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: Vouge

Hatar huvudvärk.. :( Men hoppas du är helt frisk nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback