God morgon gott folk!

Har precis vaknat efter ännu en crazy dröm. Haha, fast i den här var jag typ superhjälte och hoppade fram längs gatorna som spiderman, haha kanske min stora dröm? (vi kan ju säga så.. eh.) Men innan drömde jag en marddröm ch låg å gnydde när jag var vaken också, hmm?

Just nu har jag precis ätit min frukost, två "extrem"mackor (brödet heter så pga dess extremt bra innehåll typ) med skinka och sallad på den ena. Salladen smakade lök så den skippade jag efter halva mackan, haha.  Till det ett glas vatten, hade tänkt pepparmyntsthé men drycken var för varm i det glaset jag hade valt och skulle hälla över det e en kopp som jag sedan kunde hälla i mer mjölk i, självklart rinner det ner under glaset och jag orkar inte göra något annat än att kasta allt i handfatet!

Jaha, så ikväll blir det bio. Åh, lite ångest, borde ha valt en annan film nu när jag tänker efter! Suck. Borde nog prata med resten av gänget, haha.

Varför,
VARFÖR är sommaren snart sluuuut? buhu :(

Bekräftat. Synd att hon inte står för vad hon har sagt bara, men visst, träffar man henne är hon säkert trevlig, erh.  En annan sak jag tänkte på, för en tid sen såg jag på David Letterman-show där Paris medverkade. De tog upp Paris-Nicole-ämnet och Letterman sa då att han trodde det var ett PR-trick, som Paris självklart sa att det VAR! Och att han var den första som kom på det, men fortfarande skriver tidningarna en massa saker om bråket? Någon som vet?

Någon som har ett bra tips för snygga väskor inför skolan? Tänkte mig en stor & rymlig en, med en massa fack men ändå med shysst design.. Skriv en kommentar! :)

halsband

Kommentarer
Postat av: sanna

frågade också om tips efter en bra, snygg och rymlig väska inför skolan men har inte hitta någon :/ har du hittatr någon?

Postat av: malin

har samma problem. Det är svårt..

2006-08-03 @ 22:13:23
URL: http://loveit.blogg.se
Postat av: towe

sanna - nope, inte riktigt.. har checkat åhlens och hittat några fina, men jag är inte säker nog för att slå till!

2006-08-04 @ 22:56:35
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Estelle

Snyggt!

2006-08-06 @ 19:06:49
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: elvira

finns fina på Åhléns då och då, fick en jättefin därifrån när jag fyllde år.

2006-08-12 @ 16:26:39
URL: http://lowelu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback