Grattis kära lillebror!

Idag fyller brorsan 14 år, han fick en svartrandig skjorta av mig, och en randig piké av tobbe o mig å från de andra.. ja, vår present var iallafall bäst!

Slutade 11 20 idag, riktigt skönt! Så nu har jag ätit lunch och njuter av lite naturgodis samtidigt som jag checkar joey-reprisen :) Idag har jag fixat ett skol-IF kort som jag sen ska uppgradera till ett gym-kort. Har gått till sjuksköterskan för att få en diagnos varför jag så lätt får ont i mina revben, och hon sa att det berodde på BHbygeln.. :S Jaha.. Får väl se hur det går.

Om två timmar ska jag ta kort för mitt ID, sen måste jag FÅ ett nytt Id.. Och efter det ska vi fira jeppe mer! :)

3 dagar kvar! :D
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du nöjd med kortet? :D
förresten, 3 dar till vad??

2006-08-31 @ 20:10:54
Postat av: Elli

Hälsa grattis! Haha :D

Postat av: thowe

Anonym - Nej.. :/ til lmin födelsedag!

Elli - Haha sure :D

2006-09-03 @ 13:58:10
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback