Inspark!

Imorgon ska jag (och Malin?) träffa Bella och fixa biljetter till insparken på fredag, vi åker dit med Carma och Zace, det ska bli superkul! Någon mer som ska dit? :)

Idag började lektionerna, det gick faktiskt otroligt snabbt hela dagen. Kanske för att allt var så nytt, men det verkar positivt iallafall! Imorgon börjar jag 10, då har jag engelska sen lunch och sen naturkunskap. Härligt.

När mamma och Per kom hem åkte vi ut till Ängsjö för att springa en runda, jag använde pulsklockan för första gången när jag springer och det var verkligen en morot! Gick jättebra och jag sprang snabbare. :) Verkligen ett tips till människor som behöver hjälp med motivationen, tempot osv. När jag hade sprungit klart och stretchade i väntan på mamma och Per började jag smått kommunicera med en farbror från Järfälla skidåkning som var där, det var lite kul. Dom tog mig som en sån där riiiiiiktigt seriös löpare som springer 1km på 2 min, typ haha! Kan det vara klädseln? ;)

Känns inte alls som när man var yngst i högstadiet, märker knappt av åldersskillnaden i skolan! Iofs har vi knappt börjat, så jag kanske inte borde ropa hej förrän jag är över bäcken... eller vad tror ni? riktigt schysst väder var det idag iallafall, det spöregnade och var allmänt mysigt. Kunde inte låta bli att värma upp mjölk i en gryta och hälla i lite kakao och fejksocker när jag kom hem, blöt som en jag vet inte vad.. (ja, jag försöker hålla mig borta från sockret, och JA, sötningsmedel är inte heller bra, blablabla, teach me something new.)

Nu ska jag och mamma titta på Desperate housewifes som vi missade igår. C ya!

Kommentarer
Postat av: sanna

kul att du trivs i skolan :D

Postat av: Marcel

Det finns biljetter kvar, smsa mig 0707870236 eller ring mig

mvh

Marcel

2006-08-23 @ 22:18:07
URL: http://gleichmann.blogspot.com
Postat av: Michaela

Desperate Housewives avsnittet var jätte bra!

2006-08-24 @ 19:28:30
URL: http://michaelasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback