Kungsängen by night

Så, nu ikväll städade jag ur mina två garderober hos pappa (de sitter fast i väggen..) och har nu några plagg jag ska sälja och en hel skit jag ska slänga. Hittade en massa gamla saker, bla en påse med lappar jag hade skrivit komplimanger jag fått av andra på.. Hur mysigt som helst att läsa små kärleksförklaringar sen 2003 till sig själv från någon annan! :)

Imorgon kommer en grupp arbetare som ska checka vårat hus inför den stora renoveringen vilket betyder att alla ska ha gjort sig iordning 0930.. Å då blir problemet = gå upp tidigare för att springa eller ta det på eftermiddagen men riskera att inte springa lika långt pga dålig motivation... Hmm. Ska iaf sola på solkungen, blekfis is my new name,

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid skönt när man har rensat gaderoben! :)

Postat av: linda

suck o blä, börjar också bli en riktig blekfis nu när det har varit rusk så länge! det blir solarium & brun utan sol, nu nu nu! =)

2006-08-17 @ 20:34:44
URL: http://syrligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback