Let's walk!

God morgon!

Har haft världens skitnatt, verkligen.... Har haft sån grym magknip och blev med ens otroligt mörkrädd så jag fick ha läslampan tänd på golvet... Sen kunde jag ändå inte sova för att jag hade så jvligt ont i magen! :( Men det gick över senare.. Funtar på att jag möjligtvis kan vara laktosintolerant :|

Idag har jag varit på coopan med farfar, han skulle shoppa lite.. ;) Hittade då tre möjliga kandidater till min födelsedagslista!
1. Träningskalender (träningsschema blandat med skoldagar!)
2. Sex & the city-boxen
3. Desperate housewifes-boxen
Får se om dom dyker upp på listan.. Är så himla kräsen av mig, iallafall under bebådelsedagstider, då har jag så svårt att hitta något som verkligen är värt att önska sig! (Tänk om man skulle få något man önskar sig bara liiiiite....! Vilken panik. (; )

Snart får jag väl dra mig ut på en powerwalk också, har tänkt gå två ggr idag (en innan lunch och en efter middagen).



Källa:
DN
Svajiga siffor
Stödet för socialdemokraterna rasar i flera opinionsundersökningar. DN:s Henrik Brors berättar varför de kanske inte stämmer.





Update: Har nu gått en powerwalk med syrran, riktigt härligt! Vädret är varmt, men ändå inte för varmt. Augusti-kärlek på hög nivå! Sitter här och suger i mig en smoothie, gjord av frysta jordgubbar, passionsfrukt, apelsin-&grapefruktsjuice. Hälsobomb och supergod!

Kommentarer
Postat av: Anonym

YES. moderaterna för 2006!!!!

2006-08-10 @ 13:53:01
Postat av: towe

;)

Postat av: Madde

Låter gott med smoothie! =)

2006-08-11 @ 16:03:51
URL: http://www.madde16.blogg.se
Postat av: Lisa

Tove, själv skulle jag inte tacka nej till Sex & the city-boxen :) kram

2006-08-13 @ 12:10:46
URL: http://lisagood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback