Regn!? Woho!

Varför ringer alltid min mobil tidigt, tidigt på morgonen!? På senaste tid har min mobil vibrerat varje natt mellan 0100 - 0330... Suck. Och jag pallar inte att svara, men dom ringer igen. Om det är något viktigt får man väl ringa på dagen, eller hur?

Blev jätteglad över alla positiva kommentarer i mitt förra inlägg som handlade om att jag var nöjd med mitt liv. Tack så jättemycket!!!


Nu har jag (trött som få..) dragit ut på en löprunda, det blev 2 km, lite för vissa, lagom för mig med tanke på de andra jag tränar också :) Man ska som sagt aldrig mäta sig med någon annan, bara sig själv, kom ihåg det!
Så nu har jag en lermask i ansiktet och en hårinpackning i håret, farfar och pappa kom in och garvade halvt ihjäl sig.. Killar, alltså.

Just ja, ska försöka att hålla mig ifrån godis 6/7 dagar i veckan, hålla mig till samma schema som när man var liten "ÅÅÅH det är lördag idag, pappa, gissa vad det betyder!" ungefär....
Får se hur det går, resultat i bloggen varje dag.. Ska försöka, iallafall, haha!

Kram!

Update: Har följt ett tips från den
här bloggerskan. Använda tejp när man målar fransk manikyr för att få raka linjer, och det är ju ett superb tips! Att jag inte tänke på det tidigare...

Ikväll får jag träffa min underbara pojke! (yes i'm crazy in love.. ;))


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tove, ännu en gång gör du mig glad. :)
Det är så sant! Man ska aldrig mäta sig med någon annan!
Man gör det man tycker är bäst för sig själv och det man vet att man klarar av! Keep on girl!

Postat av: Michaela

Tänk om det fanns flera som dig! Som bara brydde sig om att ta hand om sig själva och sluta mäta sig med andra.

2006-08-13 @ 13:47:57
URL: http://michaelasplace.blogg.se
Postat av: Debbie

Du kan köpa mallar till fransk manikyr också, det kör jag med ibland (: det är utklippta remsor som du fäster dit bara. Inte dyrt alls!

2006-08-13 @ 17:04:00
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: thowe

Lisa - Tack vännen! :) Du har så rätt så.. ;)

Michaela - Åh tack :D men alla har sina små brister ..

Debbie - okej, låter jättebra :)

2006-08-13 @ 19:08:34
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback