Sanigirl!

God morgon :)

Igår åkte jag och Sanna in till Stockholm för att se The break up. Vi köpte biljetterna, sen gick vi och satte oss på något café som vi hittade nära hötorget och pratade om det mesta! Trevligt som alltid.
Under bion märkte man verkligen att många kände igen sig! Tjejer som suckade när killen beter sig som.. Tja, många killar gör? Och hur alla tänkte "men hallå, tror hon verkligen att han kommer göra det?" när tjejen förväntar sig något och försöker komma med antydningar.. Efter att ha gråtit en skvätt (och med oväntat slut) kan jag bara konstatera - tjejer har jävligt svårt att berätta för killar vad de verkligen vill, och killar är jävligt dåliga på att försöka förstå och ge kärlek på rätt sätt!

Påväg hem stannade vi vid 7eleven och köpte en take-away-thé (nope, dricker inte latte trots statusen!) och träffade sedan Sussi och Jossan på tågstationen, hade sällskap med dom på vägen hem. :)
När vi kom hem gick vi ner till Guldkusten för att prata, där vi släppte ut våra känslor... Lite tårar föll!

Inatt/imorse åkte jannie till usa för att träffa grandma, hon mår riktigt dåligt :( Det är jvligt trist, alltså.

Har fått bränna! Haha, är nästan ikapp Sanna ;) Om man vänder på trekantsbikinin så får man värsta push-up"en"! Såg det i cosmo på någon bild.. Nice!

Blev utmanad av
Debbie! Enjoy!

Tio första:
Första bästa kompis:
Sanna, Malin, Carmen, Emma, Johan, min pojkvän & flera nära vänner  
Första bil: Ska vara en superretro volvo, som min bilälskande pappa ska få göra om.. ;)
Första kärlek: På dagis. Om man nu kan räkna det som kärlek, haha.
Första husdjur: Maskar!
Första semester: Kreta, Grekland
Första jobb: Typ.. dammsuga hemma?
Första köpta skiva: Space Girls el. absolute music-skit antagligen..
Första riktiga kyss: 
Första piercing: Nageln!
Första konsert: Britney Spears

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Om ngn vuxen läser? Håller det för mig själv!
Sista bilfärd: För att hämta väskorna hos mamma igår.
Sista filmen du såg: The break up
Sista bubbelbadet: I Baabe, runt 26/7 ?
Sista spelade cd: Spelar aldrig CDn.. En fotocd, mer bilder utan musik då!
Sista gången du grät: Igår.Gråter ofta, det är ju skönt!
Sista måltiden: Frukost. Efter det, lite glass & frukt! (Mellis!)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej, har aldrig kommit i någon kompisfälla så att säga.
Blivit arresterad? Nope, jag är ju så oskyldigt söt! (Jag har varit med ett par ggr dock)
Blivit kär vid första ögonkastet? En gång.
Varit på tv? Lokalkanal.....
Fått ditt hjärta krossat? Ja, men ofta är det jag som är lite för martyr...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, men det hände för att jag var van att säga det till en annan.
Haft ett one night stand? Nope.
Busringt till nån? Haha, ja såklart!

Sju saker du har på dig:
1. Ett ljustturkost linne.
2. Vita "hotpants"-liknande-shorts.
4. Ett läderarmband.
5. Ett halsband gjort av vita, platta snäckor.
6. Ett halsband med tre guldberlocker på och en hajtand.
7. Dolce&Gabbana trosor och H&M BH.

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Sanna
2. Malin
3. Min bror
4. Mormor

Tre val:
Svart eller vit? Vit för romantik.. Svart för synd ;)
Sommar eller vinter? Sommar.. för fest & ha kul.. Vinter för mys & romantik.
Choklad eller chips? Choklad, definitivt!

Två saker att göra innan du dör:
1. Åka på jorden-runt resa.
2. Ta ett jvligt stort lån och bara shoppa upp allt!

En sak du ångrar:
1. Att jag inte kan stå upp för mig själv ibland..

Skriver de utmanade senare!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är utmanad! ;)

Postat av: Debbie

Maskar som husdjur? uuuh!! hahaha

2006-08-08 @ 16:18:13
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: rebecca

Haha, rolig lista :)

2006-08-08 @ 22:05:27
URL: http://becc.blogg.se
Postat av: towe

Michaela - svar i din blogg... :)

Debbie - Haha, japp. Pappa var pälsdjurallergiker, och maskar var ju såå adorable och lättskötta! Iofs blev dom dränkta av min bror och hans "kompis"......

Rebecca - Hehe :) Danke..

2006-08-09 @ 11:19:03
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Siram

Vända på bikinin? Funkar det?

2006-08-11 @ 15:29:36
URL: http://siram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback