skoltrött?

Hejsan,

Hade sovmorgon till tio, riktigt skönt, men var nära att försova mig - frukosten blev en grov macka och apelsinjuice i en take-away mugg.. Tycker att naturkunskapen är såå enkel! Vi går i första ring, och läraren skriver inte ens med kemiska beteckningar.. Vatten är väl inte så jävla svårt att skriva när man går i gymnasiet.

När jag kom hem blev det boxning och aerobix - axeln krånglade igen.. :( Försöker plugga tyska men det är så himla tråkigt. Nu ska jag ut och träffa tobbe och CO orkar inte vara hemma!


Grattis till Stefan och Jessica som båda fyller 16 idag! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Stockholm babe

Boxing och Aerobix!
Kanske nått man ska testa? Jag som ska börja med mitt nya liv ;)

Postat av: emma

vilken linje går du?

2006-08-30 @ 18:20:39
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: thowe

Stockholm babe - Haha kanske det! :)

Emma - Samhäll inriktning ekonomi

2006-08-31 @ 16:15:08
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback