Spöregn

Hade planerat att cykla / åka inlines en sträcka idag för att få lite konditionsträning, och envis som jag är bestämmer jag mig för att dra ut cykeln ur skjulet när det spöregnar som värst. Hade iofs varma kläder på mig (premiär för mössa och vantar!!) så jag frös inte, men hela jag blev DYNGBLÖT efter några sekunder! Så mycket regnade det! Jag kom till brevlådan innan kedjan började hoppa och brorsa blev sur (det var hans cykel..) så jag gav upp. Upp till badrummet för att utföra lår- och ryggövningar och sedan en dusch.
Gissa vad? Nu skiner solen. Så typiskt.

Ska till city med Malin om 40 minuter, so I better hurry up!


Är du osäker på vilket parti du står närmast?
Testa!

34450-8



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad trist med vädret :/

2006-08-16 @ 15:30:09
Postat av: Lisa

smart och roligt test ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback