Varma vindar

Hejsan!

Igår kväll var johan, malin och tobbe hemma hos mig. Vi satt å spelade kort och pratade på en filt på bryggan.. Det var riktigt härligt! Vi tände ljus, så mörkret inte gjorde sig lustigt.. Pratade om det mesta, synd att inte alla var med bara. Sen gick malin och johan hem och jag och tobbe låg kvar, invirade i filtar och tittade upp mot stjärnorna och pratade, romantiskt.. ;)

Idag har jag packat till pappa, som jag är hos nu, och legat och pressat.. Får ångest över att jag inte tog tillvara på alla sommardagar, fan nu är det ju snart slut!

Ikväll ska jag och sanigirl gå på bio, antagligen ska vi se The Break Up med Vaughn och Aniston, eller någon annan - vi får se när vi kommer dit. Ska bli kul att träffa henne igen, vi har nog mycket att prata om! Woah, måste köpa en kalender till i höst, har absolut noll koll på vad som händer utan min kalender! Såg i någons blogg en superfin.. Nu kommer jag inte ihåg vilken blogg det var, men jag tror hon hette jennykulin  eller något sådant?
Väldigt fin kalender från O&R iaf hade hon... =)


Kram!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter mysigt =)

Postat av: Debbie

Du är utmanad tjejen ;) checka min blogg!!

2006-08-07 @ 21:40:14
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: towe

emelia - yes! :)

debbie - okej ;D

2006-08-08 @ 13:56:50
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback