Anti-jul?

Har precis kommit in från skolan. Det är sååå kyligt ute, lite ovant med tanke på hur höstvarmt det har varit.. Skinnhandskar värmer inte sådär superbra, heller. Har gjort en kopp te och ätit lite hemmagjorda pepparkakor. :)

Så till rubriken. Äsch jag vet inte. Så kul är det ju inte när man är skillsmässobarn. Får hoppas att det inte blir något bråk i år, men egentligen skulle jag vilja fira med min pojkvän och mina vänner.. Men sen vet jag ju inte, julen kanske är helt underbar, eller hur..? :)

Nu är det bara två skoldagar kvar.. Härligt härligt häääärligt! Imorgon ska jag ha en redovisning om Louis Pasteur och sedan ska vi spela slutspel i fotboll, vinna eller försvinna. Hoppas det kommer gå bra! :)

Tjejsnack v51
· Vem firar du jul med?
I år kommer jag vara hos min pappa men hos mamma under jullunchen.
· Vad önskar du dig i julklapp?
Oj, mest skönhetsprylar och kläder.
· Tror du på tomten?
Självklart ;)
· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
På morgonen äter vi julfrukost med gröt, (tror jag? haha), sedan gör var och en vad den känner för. Vid ett-två blir det jullunch följt av Kalle Anka. Sedan agerar någon i familjen tomte (förra året var det jag med min styvsyster i säcken som nisse). Julklappsöppning och på kvällen blir det skinksmörgås, gröt, ja u name it. Och godis hela dagen, självklart.
· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
ALLTID! Pepparkakor, knäck, kola, allt jag kan komma över, haha! Maila gärna goda recept! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

mysigt :D

Postat av: Nadja

Men nu när det är så kallt börjar man hoppas på snö till jul=)

2006-12-18 @ 15:45:22
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Annie

Det var nog första gången jag lyckades med knäcken på första försöket ;) Tips: gör den i mikron!

2006-12-18 @ 17:37:27
URL: http://solovely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback