positiv

Ska börja tänka glada tankar nu, vad fan har hänt med mig?! Så nu är det bara happy thoughts.

Idag fyller min kära mor år, så snart ska vi ut o äta på resturang och sedan ska jag träffa T. Borde fixa fika till klassen  i morgon, kan vara rätt smart så jag slipper göra det innan skolan startar. SÅÅ häligt, snart lov! Känns verkligen inte som det..
Så imorgon eftermiddag tror jag det blir julshopping, vore rätt smart att få det avklarat! O så måste jag börja med paketen till vissa familjen, usch vad jag är lat ibland.. Visst, det är superkul att baka, men .. Äsch jag vet inte.

Å självklart ska det bli en riktigt speciell outfit imorgon, hoppas jag iaf, haha! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

bra där! tänk positivt :)

Postat av: Kenza

bra att nån är positiv iaf. :)

2006-12-20 @ 19:44:55
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback