Tack Gud för..

... Bus-kräm. Imorgon kommer jag vakna och min kropp åter igen se solkysst ut. Hallelulija!

Här hemma är det pyntat, bara julgranen som ska in ikväll eller imorgon bitti. Julklapparna är klara, riktigt skönt. Känns dock som om jag borde ge mer, men det gör det varje jul, haha!
Sitter och lyssnar när styvsyrran lirar gitarr, och jag myser lite i en mysdress och väntar på att min kära, stressade familj ska beställa pizza.

Igår åt vi i gänget (nästan alla) middag Alex, det är så mysigt där! Sen träffade vi Johan och gick vidare till ICA där Malin o co körde burken, haha! Knäppisar..
Efter det smög vi in hos Victor där Natalie även var, men dom kom på oss, så vi såg tyvärr inget smyghångel ;) Kvällen ägnades hos Malin där vi såg Grinchen (somnade nästan, och jag som tyckte den var så bra förut..) sen gick Emma, Tobbe jag & Sanna en promenad och Tobbe & Sanna följde med mig hem och tittade på "Forrest Gump" (som även går på TV ikväll..), drack te, åt pepparkakor och myste lite med kissen. Sen sov båda över, Sanna sov i bäddsoffan i ett annat rum och Tobbe och jag sov i mitt rum, världens mysigaste natt.. Jag älskar dig, Tobias. Och jag älskar att vakna upp bredvid dig, det finns ingenting bättre..
På morgonen vaknade vi vid tio, låg kvar och myste lite och bestämde oss sedan för att väcka Sanna som fortfarande sov, ovetandes om vad som skulle hända.. Vi började garva ihjäl oss när vi såg Sanna ligga där i sängen, sen sprang vi och slängde oss i soffan, hah stackars tjej! Frukost och sedan hemfärd för både två, och nu har jag fått Tobbes julklapp.. uuh, ska bli så spännande att öppna!! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

GOD JUL på dig!:)

Postat av: Mickan

God Jul!

2006-12-24 @ 00:49:05
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback