aik frilla!

Hejsan,
Mitt hår är nu förändratt. Mamma grejjade och grojjade med mitt hår i skuggen vid bryggan tills all kräm var borta, sen fick jag snällt sitta och vänta i 35-40 minuter innan jag gick upp för en dusch och utbrast:
" MEN VAFAN JAG SER JU UT SOM EN JÄVLA AIKARE I HÅRET! DET ÄR JU GULT! "
Trist, för att vara banal i ordförrådet.......
Sen lät jag håret torka, ställde mig framför badrumsspegeln - fast besluten om att mitt hår faktiskt kunde se bra ut, kramade in mousse i håret och vände luggen åt andra sidan. Sprejade och frisyren var klar. Shit, hur kan det ha blivit så stor skillnad!?
Så - nu är jag hyffsat nöjd, kommer kännas dumt att gå upp från sjön bara när håret är blött - då ser jag yrdum ut... bild kommer senare.
Menmen, vem bryr sig om 100 år? ;)

Apropå smset jag skrev om (klädseln på festen) fick jag svaret "något fest/partyaktigt bara det är bekvämt" WOHO! Ingen vit skjorta och svart kjol, som servitriser har! För nun ska jag stå i baaaaren och ha på mig festklääääääder! Är man cool eller är man cool? :) Eh.. tips på outfit?
Klänning? isåfall längd, mönster, färg?
Shorts? Färg, detaljer, längd?
Byxor? Matterial, färg?
Suck. Help me out!

Towe

Kommentarer
Postat av: Frida

Äsch det är säkert inte så farligt! :) Har du ingen utsvängd vit klänning? Tajt där uppe och i midjan, sen utvängd? :)

2006-07-06 @ 18:18:47
Postat av: Towe

Frida - Åh, det låter underbart...! Jag vet dock inte hur "uppklädd" jag ska vara .. Är det för upplätt möjligtvis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback