Cityshopping

Hejsan!

Dagen började med pilates vid balkongen, sen tog jag en lätt dusch och började göra mig iordning för en shoppingrunda med Sanna. Mamma och Per kom hem från matköp, så då kunde jag göra min frukost-smoothie som består av melonyoghurt & frysta hallon&blåbär! Superb!! :)

Sanna och jag åkte in till stan,  vi hade bestämt oss för att åka till myrorna på tomtebogatan, och enligt deras hemsida ska man av på st eriksplan... jaha, sen då? hittade en karta, men vi var tvungna att gå typ.. Skitlångt. Kul.. inte. Så vi tog tunnelbanan tillbaka till centralen, köpte varsin mjukglass, jag på 7eleven - självklart - och sanna hos någon mjuklassäljare, och började vår shoppingrunda. Kräsen som jag är hittade jag ingenting förrän efter ett långt tag, det blev ett randigt linne från H&M och en lång guldkedja med en amulett på! :)
Efter att vi båda var nöjda åkte vi hem igen, underbart att vi fick åka ett nytt tåg, annars hade jag övervägt att vänta på nästa...!

Kom hem, tog ett dopp, gjorde en smoothie och nu sitter jag här :)

Ikväll ska några vänner och tobias komma hit och grilla smore's! det är amerikanskt, och supergott. sugen?
ta ett grahamskex, grilla en marshmellow (gyllenbrun ska den bli!) och sedan lägg på en ruta mjölkchoklad och slutligen ett till kex. Så det ser väl lite ut som en hamburgare men mmmmm, godisorgasm.. haha :)


bilder kommer sen! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: sanna

låter mysigt : )

Postat av: towe

sanna - det var det! :)

2006-07-08 @ 15:04:22
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback