en dag kvar!

Helloo!

Imorgon drar jag till Ljungby, sen på lördag bär det av till baabe! Underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!

Vad säger igår, var det helt ok, sov inte så bra dock.. Jag var med tobbe innan jag stack till malin, där tanken var att vi skulle baka brownies med det blev typ kladdkaka :( Fan , det går aldrig att göra SEGA kakor! Bara kladdiga eller hårda.. suck. Tur att jag inte valde resturang-linjen, haha!
Sen mötte vi Victor, tobbe och Emma hos Malin och gick ner till resturangen där vi åt middag (oxfilé och pasta, yummie!) och mötte Clara! Efter det köpte vi lite godsaker och gick hem till Malin där Johan också hänkade och så satt vi där i husvagnen och pratade och jag spådde dom med kortleken.. Mys! :)

Nu ska jag och lori till sumpan, hon ska shoppa och jag ska köpa ben&jerrys, sista svenska desserten. Haha, omg vilken usel ursäkt. Den är ju inte ens svensk!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: B&J

vilken smak köpte du? :D

2006-07-20 @ 19:42:11
Postat av: sanna

hoppas du får det skoj:D man kommer sakna ditt bloggande iaf.. :)

Postat av: Biffen

Towe hoppas ud fåre grymt däör nere. vi ses o hörs sen:D

2006-07-21 @ 21:24:14
Postat av: Flyfrånallt

Åh jag smakade på Ben&Jerrys en gång, underbar glass :D

2006-07-22 @ 20:19:32
URL: http://livingwithed.blogg.se
Postat av: ljungbybo :/

vad ska du göra i ljungby? säger bara, ljungby suger! finns inget att göra här :P

2006-07-22 @ 20:54:34
Postat av: Towe

B&J - det blev häagendazs!
sanna - tack vännen! :)
biffen - yes, det gör vi.. det VAR grymt!
flyfrånallt - haha, det har du verkligen rätt i.
ljungbybo - sova över i en stuga en natt.. :)

2006-07-30 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback