En låååång tid framöver

God morgon,
har drömt världens konstigaste dröm. det handlade om fyra åriga tjejer som blir våldtagna för att sedan mördas, och alla i området visste om det men ingen visste vem som gjorde det! och sen blev det natt och mördare var ute efter mig och mina andra vänner, vi var vid sjön, och jag och sanna hoppade i plurret för att simma bort till ett berg och ta skydd... men mördaren kom efter - men vi visste inte vem det var! och sen kom alla andra, men någon av dom Var mördaren... helt sjukt :(

iallafall.. idag ska jag åka inlines och sedan vara med tobias, så får vi se ikväll! och på torsdag blir det pirates of the caribbean 2 :) hoppas det regnar, vem vill se på bio när solen steker utomhus?

ska testa en ny kost idag, eller mer varierad (mycket mer varierad än jag brukar!) och undvika allt skit, alltså köra mer vad kroppen verkligen behöver och vill ha.... så nu har jag läst en massa om det, så får vi se hur det går! :)

kram, t

Kommentarer
Postat av: sanna

hemsk dröm :(!

Åh, kul det där med kosten :D du får skriva sen hur det går :D !

Postat av: sanna

ja, helt sjukt :S jadå, det ska jag göra! :)

2006-07-11 @ 15:44:23
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: sanna

Du har blivit utmanad :D se min blogg :)

2006-07-11 @ 15:59:36
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback