England - Portugal (ENGLAND, WIN THIS GAME!!)

Hej!
Dagen har spenderats med min pojkvän utanför mammas hus, på tomten och i sjön :) Mycket svalkande! Sen åkte jag, Kenth och Tobias ner till Lillsjön där vi stekte lite (shit, har verkligen fått se den dystra sidan av sommaren.. Hur blek kan man vara!?) och sedan kom Andreas och Victor, och ett snabbt besök av Tobias, Kahlen, Victor D mfl innan jag drog hem.
Nu måste jag göra mig iordning, ska ta tåget om mindre än en timme, vad ska jag ha på mig!? En söt, kort klänning kanske? Eller shorts? Äsch, får se, lägger upp en bild senare :)
Vi ska se Poseidon på bio kl 2100 men som sagt måste man ju vara där 1h innan :) Vi hörs!
Ajuste, en sak jag fick veta hos frissan;
Använd mousse innan du plattar/fönar/lockar håret, det skyddar håret. Inte lika bra som dessa krämer etc, men otroligt mycket bättre än ingenting! :)

Lista tagen från
Linda;
Bästa...

dagen den här veckan: Lördag, på dagen bad och nu ikväll blir det bio. :)
klädesplagget just nu: Mina vita, superkorta shorts. En dröm under varma dagar!
semesterminnet: Hemresa från Grekland. Stod med piloten inför alla och valade en vinnare i tävlingen.
bok i sommar: Efter att såå många har bloggat om "Djävulen bär Prada" har jag också blivit sugen!
dvd i sommar: Brokeback Mountain
modemagasin: Cosmopolitan, alltid!
badstället i sommar: Med risk att låta skrytsam.. pappas pool och mammas sjötomt.
platsen hemma: Min säng, en svalkande sommarnatt, med pojken.
drickat: Festis Svart vinbär LOW, vatten eller te.
grejen på Apoteket: Flourtabletter
frukten: Citrusfrukter eller vattenmelon om det är varmt ute.
träningen i sommar: Springa, inlines och simma.
butiken i närmsta galleria: Hmm? Borde vara i Jakobsberg.. Och då väljer jag Twilfit för undies! :)
färg på nagellack i sommar: Gnistrande rosa på tårna (eller ngt annat färgglatt!) och mer diskret på fingrarna.
reafynd i sommar: En BH från lindex.
pryl: Kamera, luftmadrass att softa på i vattnet.
godiset: Smågodis, sånt man plockar själv!
djuret: En beigh hundvalp!
yrket: Kriminalare, jurist, expertkommentator för NHL, etc.
musiken: ojoj, Ledin för grillkvällar och rn'b för dans.. det finns mycket :)
tiden på dygnet: Nätter. Om man är på bra humör och gör något skoj :)
årstiden: sommar för skoj, vintern för mys
vännen: Har många nära vänner, dock endast några få som vet typ allt.


Kommentarer
Postat av: Ally

Söt lista :) jag läser Djävulen bär Prada just nu, och den är faktiskt riktigt bra, så alla lovord om den verkar stämma!

Postat av: Towe

Ally - tack! :) Okej, precis vad jag hade förväntat mig då. ;) Ge gärna fler tips om du läser andra böcker! :) kram

2006-07-02 @ 01:55:30
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback