gladiator

chocken över mitt hår la sig.. dämpades.. och kom upp igen. Jag brukar alltid säga "äsch det är bara hår, det växer ut" men nu ångrar jag mig, vad ska jag göra nu då!? Suck.. JAG VET! Självklart (varför kom jag inte på det tidigare?) ska jag bära en übertrendig scarf/keps/hatt och dölja det värsta tills jag inte är så omogen att jag får fnatt så fort någon vill se. högt IQ.

Vad har hänt idag? Boxning/dans, härligt med träning. Mycket bad, också härligt.. Slingat håret. Pratat lite med Tobias. Gjort upp planer för helgen. Målat tånaglarna, smörjt in mig med bus på benen (svennepigment....).

Snart ska jag kurra ner i soffan och se Gladiator, önskar bara att tobbe vore här, det är ganska trist att se på film ensam...

Bara för att jag inte vet vad jag ska skriva så har jag listat vad jag ogillar mest och som även klassas som i-landsproblem.........
1. när någon tappar något. själva ljudet, tiden det tar att plocka upp det (stress!!) och klant-barometern.. Suck.
2. när någon inte hör vad man säger. på sista tiden har jag fått extremt kort tålamod och att behöva upprepa samma sak tre ggr är vad som krävs för att jag ska bli på dåligt humör.
3. när jag vaknar och inte är hungrig. vafan frukost är ju godast, totalt onödigt att inte vara hungrig!
4. att jag har blivit rädd för alla skräckfilmer jag har sett, trots de i början gjorde mig bara modigare!
5. jag tror jämt, jämt, att jag har rätt. även om en expert i området börjar diskutera, har jag rätt enligt mig..
6. att lovet går så fort, och att alla är upptagna! vafan hände med "SOMMARLOV, JIPPIIIIIIE" !?
7. jag har typ 1000 ideer om min stil och mitt utseende, men så fort jag hittar något som passar in, ex en tröja, köper jag den inte! suck.
8. människor som ideelt berättar hur många människor de har haft sex med. jag menar - like i want to know?
9. att jag varken har en ljusgrön ipod, en mulberry väska, ett par chanelsolisar eller en perfekt klänning. och vad som stör mig mest är att jag är så jvla beroende av prylar. Fuck this prylmani!
Fast jag är ju tjej.... (till mitt försvar)

Kommentarer
Postat av: sanna

håller med, träning är häärligt :D och sol o bad med : )

Postat av: lolita

Boxning/dans verkar iofs skitkul! :)

2006-07-06 @ 21:09:25
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Ally

Åh, Gladiator är typ världens bästa film :)

2006-07-06 @ 22:46:57
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Towe

Sanna - yes, jag har varit lat och bara legat i solen de senaste dagarna, man glömmer så lätt hur euforisk känslan är när man har tränat! :)
Lolita - Det är det!! Måste vara en av de bästa motionssätten ;)
Ally - Har faktiskt aldrig sett den, men ser den nu :)

2006-07-06 @ 22:49:58
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback