HEMMA! :D

TJEEENA allihopa som brukar läsa min blogg!

Efter en lång, varm & förhållandevis underbar vecka - i am back in sweden! woho :)
Stugan låg 100m (om ens det...) från det salta have. Stugan som var nybyggd, modern (bubbelbad, bastu ((!)), dvd, etc) och låg väldigt bra till med de andra stugorna. Det var som om vi hade en egen serie av barnen i bullerbyn!

Dagarna spenderades på den vita sanden, strosandes på Strandstrasse - där alla turistaffärer låg, i stugan för att leka med småttingarna, utanför på "terassen" på nätterna för att diskutera livet med de äldre.. Åh, härligt!
Det som var lite speciellt är att vi var nästan tvugna att dra till Lidl varje gång vi behövde öpa något.. Och jag har väl haft lite svårt för just Lidl (om jag ska vara ärlig) men när det inte fanns något annat alternativ!? Man lär sig ju något iaf, haha.
Vi använde upp runt 8 citroner för att bleka vårat hår, och det fungerade ju, haha Tror jag ska strö lite salt över nästa gång - här i sverige, eftersom vattnet inte är lika salt (inte alls, egentligen) jag tror det spelar roll också!

Tror inte jag lägger upp några bilder, möjligtvis några få, men de flesta har jag för privat bruk tror jag. (Och fotoalbumet på palayahead, men det är ju en annan sak eftersom jag då kan välja vilka som ska få se!)
vi kom hem vid ett igår, efter att ha kört bil från 1700 efter att ha åkt färja i nästan 4h... Försökte hålla mig vaken men somnade vid kvart i tolv, sen kunde jag inte somna om efter att ha burit in alla väskor! Suck.

Efter att bra tips från en
kommentator, har jag inhandlat lite inhemska skönhetsrodukter från tyskland, ska se hur det fungerar senare..


den här kan jag iallafall bjuda på! Hmm, inte riktigt allt jag köpte - men varför dela med sig av allt? ;)

denna bildens storlek har ändrats för att passa din skärm, klicka för att få se bilden i orginalstorlek!
* ett par nya favoritjeans
* en sailorchic-sjal
* en dödskalle-sjal i sann alexander mcqueen anda
* nya diorparfymen 'forever and ever dior
* calvin klein parfymen 'euphoria'
* victorias secret trosor (present)
* ansiktsmasker, peelingkräm, acnekillingshit, mm
* en guldkedja med berlocker samt en lång hajtand
Resten ser ni nog? ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

låter mysigt :D

Postat av: Gilraen

oh, vit toblerone.. Min favoritchoklad! :D

2006-07-31 @ 17:36:54
URL: http://gilraen.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback