hopprep

Guten Tag!

Idag har jag varit i stan, köpte ett
chanelsmycke och yoghurtglass från 7eleven (någon som inte är beroende?) innan jag åkte hem för att möta malin och äta en till glass (!) och chilla lite i poolen. Mys!

Har planerat för imorgon, ska träffa tobbe vid tolv och prata om allting, och efter det ska jag hem till Malin där vi ska baka tårta/kaka (?) för kvällen med mera! Sedan ska alla mötas hos henne, och vid halv sju ska vi äta middag på resturangen och sedan ska vi brudar sova i malins husvagn [hahah det här vore något?], härligt värre! :) Antar att det inte blir så mycket sova, mer kortspel, godis, skratt och hemligheter ;)

Mamma berättade att sukralos är giftigt! Omg.. jag som dricker typ 2L cola light varje dag Suck. Varför bytte dom sötningsmedel? :( Fast ändå, ena dagen är det ok andra inte. Men just nu känns det rätt allvarligt......

Juste, jag åker tidigare! Planerna var att åka till Trelleborg vid 0300 på lördag morgon och sedan åka vidare till Tyskland med färja 1300.. Men Per och mor min hade ingen lust att köra bil i 90 mil eller vad det nu var, så vi har hyrt en stuga vid ett poolområde i Småland (Ljungby?) för att övernatta natten mellan fre-lör. SUUUUUUUUUUUUUUUUCKS, hur mysigt är det inte att åka bil flera timmar och sova luuuuungt o skönt!? Okej, kanske bara jag som älskar att åka bil och kan sova hur lätt som helst i en? Trist iallafall, då missar jag en dag med alla kompisar och tobbe. Som sagt trist..

Nu ska jag ut och hoppa hopprep, hann bara med 225 innan middagen så nu ska jag köra en aning många fler :)

T

Kommentarer
Postat av: sanna

mysigt att sova i en husvagna med massa kompisar :D hoppas du får det kul :)

Postat av: Tesan

Har försökt flera gånger att äta den där yoghurtglassen, men varje gång jag varit på ett 7-eleven har maskinen varit sönder! 7-eleven finns ju inte här i Halmstad heller...
Men jag fortsätter jakten efter den omtalade glassen! :)

2006-07-19 @ 09:49:48
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Malin

Vad kul att hitta någon som har tänkt exakt likadant som jag! Satt och läste ditt inlägg här och fastnade för den sista biten om att du skulle ut och hoppa hopprep och tanken har slagit mig också. Det är grymt bra träning!
Keep up the good work!
Ciao!

2006-07-19 @ 10:43:14
URL: http://www.wc.blogg.se
Postat av: towe

sanna - mm, hur mycket sova blir det egentligen. ;)tesan - haha, jo det har ju hänt. :) jag är stammis på 7eleven som ligger på väg till plattan från t-centralen! liten bägare = supersize..
malin - mm, kul :) JA, helt otroligt! gjorde det idag också, det är riktigt skönt :)

2006-07-19 @ 13:49:21
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Anonym

vart hittade du chanelsmycket då?:)

2006-07-25 @ 02:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback