höst HA-begär!

Har kommit på en del saker jag bara måste ha inför hösten:

1. En lång, stickad halsduk. Helst en svart-grå bredrandig.
2. En basker, en dust-grå vore nice!
3. Guldringar, helst tre på varje hand!
4. En uppfräschning på min vita kappa, kanske borde satsa på ett skärp eller en brosch?
5. En lång, stickad kofta. Helst i skogsgrön.
6. Långa, otroligt mjuka strumpor, vita.
7. Bruna skinnhandskar som varvas med fluffiga tumvantar.
8. Söta sidenklänningar, helst i en 2cm-ovanför-knät-variant. Plommonlila, helt klart!
9. En lång klänning, en figursydd röd skapelse.. mmmm.
10. Ett par mörka jeans med perfekt passform och utan brodyr på fickorna.

Vad vill ni ha? :)

Kommentarer
Postat av: evelina

å, nu måste jag också skriva en ha-lista ^^

Postat av: Camilla

Knähöga vintagestövlar! Det vill jag ha i höst, gärna till en fin klänning! :)

2006-07-31 @ 22:45:34
URL: http://dauphine.blogg.se
Postat av: towe

evelina - låt mig få veta sen! :)
camilla - ooh, ännu ett begär från min sida...!

2006-08-01 @ 13:41:16
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback