Klagomås!

ungefär såhär känner jag just nu:

i tried to be perfect but nothing was worth it. i thought it was easy but noone belives me

och jag tänker för mycket. varför? hur kan man sluta tänka? borde fixa en bok och skriva ner en massa saker i. Juste. har redan en sån.. vad kallas det för.. hmm... eh... juste. dagbok. funkar ändå inte, tänker för mycket iallafall! vad beror det på? (ska iallafall byta täcke ikväll så jag kan sova bättre och förhoppningsvis sluta drömma skitsaker)

beklagar mitt
usla humör, men man kan inte vara på topp hela tiden. då märker man ju egentligen inte att man är på topp om man inte har en dal eller hur?

när jag ändå håller på i min dystra bana kan jag passa på att säga att jag saknar malin så otroligt mycket, och carmen likaså. mäl är på öland och gottar sig i alla brunbrända magrutor som stolt visas upp medans min styvsyster är i frankrike och surfar. hur underbart kan inte det vara!?

längtar tills nästa vecka, då ska jag umgås med alla vännerna så mycket jag kan och sluta vara en bärfis som sitter inne och ruttnar.

nu ska jag sluta ruttna (sannas ord!) och göra något. längtar tills imorgon, då sanna och jag ska in till stan för en liten shoppingrunda och äta lunch / middag (?) där inne och avsluta med övernattning. super mys, behöver lite tjejsnack nu!

bjuder på en glad bild under min dumma dag!


Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas det blir bättre snart :(!

Fin bild, var har du köpt tröjan och halsbandet :D? Super snyggt !
:D Hoppas du får en trevlig helg :D

Postat av: towe

tack sanna! :) vad glad jag blir. båda är köpta från h%m . budget of course.. haha ;) kram!

2006-07-15 @ 22:36:04
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Frida

Vilket fint halsband! Och vad söt du är i håret!

2006-07-16 @ 21:02:23
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: Sofia

Väldigt fint halsband måste jag säga :D

2006-07-19 @ 00:01:35
URL: http://sofiaoutandabout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback