Late at night but the news are TIGHT!

Läste Estelles blogg, och för alla som har väntat.. Starbucks ska etableras i Stockholm!! Något jag har fått reda på är också att amerikanska Urban Outfitters kommer till Sverige., Biblioteksgatan närmare sagt, inom kort :) Wuho! Älskade den butiken när jag var och shoppade i USA.
Lite synd att alla nu kan ta del av "min" affär.. Vilken martyr jag är, eller hur?

Sitter i sängen, som vanligt, och glömmer bort tiden. Surfar runt på andras bloggar och njuter av att ha lånat syrrans fläkt så jag kan svalka av mig lite! Tittade runt på google's bildgalleri, och gissa vad jag hittade! Nästan läskigt, den här tårtan gjorde jag till efterrätt i onsdags, exakt likadan fast jag gjorde ett vitt hjärta! Och hjärtat var också likadant, spooky! eller vad sägs om den här godingen.. ? Eller den här?

Köpte nya VR inne på pressbyrån inatt efter bion (eller tja, runt 2300) och läste Ebba von Sydows första sida. En HEL SIDA ägnad åt att klanka ner på Linda Bengtzing! Snälla, hur orkar man?! Ebba skriver om Lindas vikt, hennes relationer etcetc.. Och att Linda använder uttrycket "ushianimig"! Och? Sen när blev det uttrycket anti? Snälla Ebba, tyckte inte om VR innan du kom, började tycka den var OK efter din inkomst och nu är du bara för mycket. Sorry, bruden!

Vem skulle inte vilja slicka på det här frimärket? ;)

Ska börja skriva i olika kategorier nu, håll utkik så det inte bara blir "dagbok" som läses! ;) Ge mig gärna tips på vad jag kan skriva om, eller vad ni vill veta :)

Juste, valde en röd-mönstrad långkjol som att använda som klänning, tjock guldkedjehalsband, guld ring, en svart kofta och en svart-grå dkny-väska till bion :)

Kommentarer
Postat av: E

Shit, vad sent du bloggar! Ville bara säga att jag håller verkligen med dig ang. VR! Har hittat en massa skitskriverier i tidningen, synd - trodde den var bättre! :(

2006-07-02 @ 16:15:27
Postat av: adipex

http://xanaxz.xa.funpic.de/375/ephedra-product.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback