mitt framtidsjobb!

God morgon,
det var jättekul igår! jag tog på mig ett par mörka, tajta jeans, ett randigt linne, en guldkedja med stor medaljong på (som man kan ha foto i!), mina guldiga ballerinaskor och en röd läderklocka :)
hela kvällen blandade vi drinkar och tog betalt, åt lite från buffén, gav folk öl och vin osv. jag dansade t o m salsa med en kvinna där, hon tyckte jag var proffs! haha, fast hon var ju full också ;)
vid ett fick vi skjuts hem, och med en liten slant extra! hela kvällen var lyckad, helt enkelt.

johan väckte mig vid nio, jag fixade ägg & macka och satte på mig ett par svarta shorts och ett linne för att sedan gå ner till båtklubben och städa. det var inte så mycket att göra, mest svabba golf och dammsuga. är bara typ.. skittrött och känner mig som en köttbulle. annars är det väl rätt okej.

nu har jag sovit (okej, vilat) i solen ett tag, ska ner till båthamnen igen och möta vic, tob o mäl och planera inför tältningen.

kram

Kommentarer
Postat av: Frilla

Hallå vart tog bilderna på din nya frisyr vägen? ;D

2006-07-09 @ 16:02:29
Postat av: Towe

Har inte hunnit, jag laddar upp sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback