Mulen värme

God morgon :)

Funderar lite över mina kommande inköp.. Ska man vara smart och shoppa kläder etc till hösten , eller uppdatera looken för de närmaste veckorna?
Kommande inköp;
1. Kalender till höstterminen, kanske
den här eller den här?
2. En stor vit (Christian Dior)/röd (Louis Vuitton) väska
3. En sjal från Chanel/Pucci att hänga runt väskremmen
4. Den här stekpannan från Asos. Hon tipsade!
5. Ett par mörka, raka jeans
6. En klänning (eller kanske fyra stycken)

Nu måste jag slänga iväg ett sms till johan för att checka av klädseln inför lördag då vi ska stå i baren i båthamnen på hans systrars 30årsparty! Hoppas han säger något plagg som jag inte har, då har jag en ursäkt att dra ut och shoppa ;) Vilket jag ändå sa göra imorgon med Sanna, igen!

Kram, T

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tycker den rosa kalendern var jätte söt : D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback