snickare = hett

Ashlee Simpsson ska posera för Victorias Secret! VS är, precis som flera andra bloggares, mitt favoritmärke när det gäller underkläder. Men Ashlee hade ärligt talat inte passat om hon inte hade bytt stil, vilket är lite synd, för hon passade mycket bättre som Ashlee #1 när det gäller att vara henne.. Nu är hon så lik Jessica, och fastän Jessica är vacker är det bättre att vara orginell, eller hur? Var det efter hennes skönhetsoperationer VS kontaktade henne, eller hade dom det som en plan innan också? Hmmmmm.

Köpte ett par sandaler att äventyra i - dvs gå på klippor, gå i skogen, etcetc när man nu behöver ett par bekväma skor som svalkar, och ett par Björn Borg hotpants. Reapris på båda sakerna! Skorna var från Ecco, kostade 700-800 kr, fick dom för 420. Trosorna kostade 129, fick dom för 29. ;)

Har i vilket fall som helst läst klart Djävulen bär Prada, köpte den i förrgår. trist, den var så härlig att läsa! Nu får jag ge mig i väg till Konsum (som säljer superbra pockets till ett bra pris!) och köpa en ny bok som kommer bli till besatthet. :)

Måste komma ihåg att ta fler bilder under dagarna, hösten får inte komma förrän jag har maxat datans minne med alla sommarbilder! Fast än har mina dagar inte innehållt så mycket, mest shopping, sol och bad. Men jag får väl ta bilder på saker som folk tycker är ointressant iallafall!

Ska börja skriva på min novell också, ett perfekt projekt att bearbeta nu när solen steker!

Kram T


Kommentarer
Postat av: lolita

Ashlee har verkligen råkopierat sin syster, opererad näsa, blonderat hår och samma klädstil.. trist.
En bok i samma genre som Djävulen bär Prada och som också är jättekul läsning är Bergdorf Blondiner av Plum Sykes.. Håller på och läser den nu och man blir besatt :P

Postat av: Heléne

Åh vad ska du skriva för novell??

2006-07-05 @ 21:06:13
URL: http://twinkle.blogg.se
Postat av: Towe

Lolita - Exakt, det är bara så trist. Okej, tack för tipset! Ska checka om den finns :)
Heléne - Den ska i stort sett handla om en tjej i äldre tonåren, med all dess tillbehör. Har fått jätte mycket inspiration nu, tror den blir bra, eller hoppas på det iallfall! :)

2006-07-05 @ 23:01:15
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Frida

Usch, varför ska Ashlee göra det.. Hon är bara en kopia! Vore mycket bättre med Jessica..

2006-07-06 @ 06:38:05
URL: http://fancyandglancylife.blogg.se
Postat av: Towe

Frida - Håller med, Jessica har iallafall varit den samme hela tiden och passar därför bättre!

2006-07-06 @ 13:31:30
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback