summer is for chilin' !

Hej,

Har spelat innebandy med pappa & jannie mot lorena, jeppe och mig. hmm.. Dom vann på självmål, 5-4. Tusan! :) Sen tog vi ett dopp i poolen, och nu sitter jag här i en stor, fluffig morgonrock.. Livet är allt gudomligt ibland.

Imorgon ska jag få Malin att dra till Birka och bada lite, tror jag... Inte golf hela tiden, haha! ;)

Såg den här (i mitt mail) - så shoppa loss nu, alla ni som inte trodde ni hade råd. ;)






Och gjort som sagt. Köpte en VR (trots att jag faktiskt har haft svårt för
Von Sydow efter ex Bengtzing-attacken...) och nya Glamour tillsammans med två (extrapris! haha) LOW-festis. Mmmm, ännu mer EGO!

Kommentarer
Postat av: sanna

innebandy är skojj :D mysigt med pool!

Postat av: towe

ja, det har du rätt i sanna! och när man har kul märker man inte hur trött man blir :)

2006-07-17 @ 22:45:39
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Debbie

jag e så pank att ja inte ens har råd med rean. då är man pank! haha

2006-07-17 @ 23:35:26
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback