Svår usa-ångest

Klickade vidare från någons blogg till ebbas, och läste avundsvärt att hon hade fått en hel del abercrombie & fitch-topar! Hur galet lyx är inte det!? Jag tror jag köpte typ två när jag var där förra året. Och nu hra de rea. Så jävla otur, jag önskar vi åkte till usa i år igen, men allt är inte rättvist eller hur?
Så, istället har min styvsyster Gina (Eugenia) frågat mig om jag vill följa med henne och hennes (riktiga) pappa till Spanien i 19 dagar, 26 juli - 15 aug. Låter ju otroligt härligt... Bara det att jag är i Baabe från 22 juli - 28 juli och bara en vecka känns ganska mycket att vara utan underbara tobias..  Kanske man man åka senare? Kanske kan man åka från Baabe till españia? Måste fixa jobb också, helst ett helgjobb att ha under hösten också. Suck, mycket att tänka på, men vem vill inte shoppa loss, steka sol och festa utomlands? Svårt val....

Åh, vad hungrig jag blev. Nu borde jag gå och lägga mig så jag kan äta frukost snart, haha! Men först lite läsning i Djävulen bär Prada, har kommit till över 90 sidor bara idag :) Kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback