Trender

Hej!
Surfade lite på nätet igår natt, och hittade bilder från karl lagerfeld's visning för Chanel.
Dessa skor visas på var och varannan bild. Tycker dom är hemskt fula, även om det råkar stå Chanel på sulan! Ett plagg jag faktiskt kan tänka mig att köpa, trots prislappen, är den här jackan - även den från samma visning!

Personligen tycker jag att Oscar De La Rentas plagg är otroligt lyxiga, men själva utseendet går upp och ner för min smak. Den här klänningen föll jag dock för, förvånad över att det var La Renta!

Vad tycker ni själva? ;D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker inte om Chanel skorna..
Varför blev du förvånad över att det var Oscar de la Renta? :)

Postat av: Towe

Angelica - mer förvånad över att klänningen var designad av honom.. (rättning) :) de klänningar jag har sett har varit inte de bästa riktigt. Antar att jag inte fått se juvelerna än! ;)

2006-07-05 @ 19:49:59
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: Sandra

Jackan var ju toksnygg :)

2006-11-19 @ 15:21:16
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback