u chicken (how many?) haha fatta vitsen

Visst är jag tråkig? ;p
Sitter här framför
en film, handlar om en rysk (?) kille som är fast på en amerikansk flygplats..the terminal tror jag den heter, och äter min middag som består av kycklingbitar och isbergssallad!
Vi plockade några kilo jordgubbar, så nu blir det jordgubbssmoothie till frukost, jordgubbar och frukt till lunch och jordgubbssås och kött till middag, haha fyfan .. :) Kändes som att vara slav, en kille som jobbade där tittade in så att ingen glömde att flytta sin pinne och att ingen tog någon annans plats, och alla var böjda ner. Vi plockade bommul på 1400 - talet :( Skämt åsido.
Hittade inga skor, så jag och Sanna åkte in till Stan istället och jag köpte en vit v-ringad tshirt och hårfärg, ska slinga håret igen! Hoppas på bra resultat :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

jordgubbsplockning ÄR ett slavgöra...:)

Postat av: Towe

Jocelyn - Man ändrar uppfattning när man kommer hem och känner smaken av jordgubbar och lite grädde! :D

2006-07-04 @ 21:42:49
URL: http://www.toe.blogg.se
Postat av: tjafan

lägg in bild på innan och efter slingprojectet :D

2006-07-04 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback