utmaning, bio & sol

fan, hade skrivit värsta inlägget och så råkade jag klicka på "bak"-knappen. fuck off, dumma datakartong....
har iaf gått på bio med gina (2 för 1 för alla tre-kunder wiho), såg lucky nr slevin. ingen toppenfilm, med sevärd, garvade ihjäl mig ett par ggr och oväntat slut! efter midnattshemkomsten såg vi into the blue här hemma med gabi, ängla och lori, shit vilken B-film. trist...shyssta magrutor och scener (miljöer) iallafall! somnade imorse runt halv 4, så jag är väl lite slut nu..
orkade ändå köra ett styrkepass innan jag drog ut för att lata mig vid poolen och plåta ett par shyssta sommarbilder!

har blivit utmanad av
sanna!


Fem saker i min frys, sett ifrån ett funktionellt perspektiv:

nyttigt bröd (hihi)
glass, självklart
is, bra till drickan
frysta jordgubbar
frysta hallon&blåbär till min smoothie

Fem saker i min garderob:

kläder jag aldrig använder
hemliga lappar
smycken
väskor
grejen är att mina kläder har jag inte in garderoben, de ligger utspridda...........

Fem saker i min bil: (Läs Föräldrarnas bil)


karta (mkt förnuftigt!)
godispapper (från pappa, haha)
någon gammal modetidning från en långresa
hårklämmor
bensin (kom inte på ngt annat)

Fem saker i min handväska:


plånbok
parfym och bronzépowder
min mobil
ett smycke/hårklämma av ngt slag
en vattenflaska/festis cassis LOW/cola light

dessa utmanar jag - fast med en egen lista..

1. tre bästa resemålen, motivera varför
2. tre bästa biofilmerna, motivera varför
3. tre personliga skönhetstips
4. fem tips på vad man kan göra under sommaren

angelicca fancyandglancylife niic lolita princessan


Kommentarer
Postat av: tess

haha vet, det suger när allt raderas ;)

2006-07-13 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback