vilka vågor!

Tjena,

igår var victor, malin och tobbe här, vigrillade smore's och badade och när det blev mörkt gick vi upp på min våning och spelade bluffstopp och drack te. supermysigt!

har precis ätit min middag klockan 15 på eftermiddagen.. anledning är att jag ska iväg med johan och jobba om en timme, som jag redan bloggat om ett tag ;D
Idag åkte jag , victor, tobias och malin ut med malins morfars båt! första gången (okej, andra...) jag körde en båt, och det gick faktiskt bra! vi stannade i en liten vik (typ?) för att bada. jag satte mig på kanten och råkade ramla i! och sen kom en svan och jag fick panik, simmade runt båten i flytväst och funderade på ett sätt att ta mig upp! haha jag kände mig hysterisk inombords, jag hatar svanar! sen slängde någon i båten bort mitt äppelskrutt och svanen försvann, sen tog jag mig upp vid motorn.. puh. en rolig dag var det iallafall!

nu ska jag dricka upp min smoothie, sen ska jag fixa kläder!
Kram

Kommentarer
Postat av: Biffen

Hon var skitduktig. Tack för allt!

2006-07-09 @ 08:43:31
Postat av: towe

aw tack :D det var kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback