38.3

Tjena, rubriken handlar om hur varmt det var ute när jag kom hem från frissan!! Helt otroligt!Måste vara varmaste på länge. Synd bara att jag inte blir brun, fuckers-strålar.

Min dag då?
Sanna sov här, hon vägrade sova i tät med fyra killa. Hade svårt att somna, sen på morgonen vaknade jag av en mygga och jag har typ mygg-skräck vilket betyder att jag absolut hatar att röra myggor! Så ingen smäll för mig, men något gjorde jag iaf för den slutade surra.. Efter någon timme vaknade jag av att höra en geting surra. Omfg, när jag förstod vad det var som lät (och jag hade öppnat ögonen) slängde jag mig upp ur sängen mot dammsugaren (som jag har för att dammsuga upp alla äckliga insekter på nätterna!) fastän sanna fortfarande var tvilling med törnrosa. Dock var hon inte det så länge till, så fort jag hade tryckt på "On"-knappen studsade hon upp ur sängen och tittade sig chockat omkring.. kunde inte låta bli att skratta, trots stundens allvar. Undrar vad grannarna trodde när man hör en massa skrik och en dammsugare från min våning!
Efter att ha lugnat ner oss åt vi frukost, och jag ringde till frisören för att checka om han hade en tid, vilket han hade! Woho! *Ny frisyr* Efter det bestämde vi oss för att träna lite, och mamma hade ett gammalt aerobixband kvar .. Jo, från 80-talet.. Jo, vitryckte faktiskt in det gamla bandet i videon och lät våra kroppar formas! :D Det var faktiskt härligt, fast vi måste ha sett ganska roliga ut :)
Sedan bestämde vi oss för ett dopp, och i min källare slog jag i huvudet, vilket kan ha resulterat i en lätt hjärnskakning! Buhu :(

Jag fick min frisyr fixad. Är typ 3-4 cm kortare och en hel del mer volym samt en ny lugg! Supernöjd :)
Frisör - Oj, titta här. Tre olika etapper. Det är inte alls klippt bra, har du gjort det själv?
Jag - Eh, naej.. Jag klippte mig i Kista Galleria innan sommaren.
Frisör - Jasså, var det en kille? Titta här så ser du vad jag menar. *visar en kluffs med ojämnt hår*
Jag - Heh, nej en tjej, faktiskt.
Frisör - Sa du inte åt henne att du inte ville ha så?
Jag - Nej, hon hade stylat det när hon hade klippt färdigt och då såg det ut som jag ville ha det.
Frisör -Jaha, jo då har vi kommit fram till problemet, man ser inte felen om det är stylat. Suck, att hon gjorde det.
Och det roliga var att när jag klippte mig i Kista sa min frisör till hennes kollega att Toni n' Guy ville anställa henne! (Men varför tog hon inte jobbet då?)

Efter det har jag badat, vilat för huvudet, köpt glass & hårspray till min kära mor (eftersom jag tog slut på hennes förra...) Och snart ska vi äta pannkakor och jordgubbar till middag! Yummie :)

Tittar på Tyskland - Argentina, jag håller helt klart på Tyskland Argentina är bara skådespelare, och Tyskland har dessutom spelat mycket bättre i det här mästerskapet. Sen är det ju roligare att åka dit i juli om dom har fått en VM-medalj! Hihi.

Ikväll ska jag slinga håret, sen vara med Tobias, Kenth och Carmen. Vi ses!
T


Kommentarer
Postat av: SVERIGE SVERIGE

Kul att Tyskland vann! :)

2006-06-30 @ 20:06:26
Postat av: Towe

Visst är det! Men dom vinner inte guldet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback