Balkväll

Kan inte förstå hur snabbt det har gått, se bara på min rubrik "om två veckor tar jag grundetten!"...

Kunde inte somna igår kväll, skickade sms till Mäl och Tob, fast sjklart sover normalt folk runt halv 1, IQ fiskmås, eller vadå.. Så jag låg och vände och vred mig i värmen, tills jag äntligen somnade runt 2 och vaknade igen runt 3... Sen somnade jag om till 5 och gick sedan ner till vardagsrummet (där är det iaf mörkt och svalt!) och sov där i ca 40min.
Sen kom jag nästan försent till skolan, men mamma skjutsade mig (vilket ändå inte hade spelat ngn roll med tanke på att ingen annan förutom douglas var vid aulan vid 8! så jag hade lika gärna kunnat börja 9. Suck.)

Vi repade inför showen idag, kunde inte koncentrera mig och allt gick skit. Funtar på hur jag ska göra imorgon, om jag verkligen ska spela med tanke på osäkerheten...! :(

Har fått frisyren fixad, några tjejer från gymnasiet kom till vår fritidsgård för att fixa våra huvudknoppars utseende. Allt hår förutom snedluggen och en lockad hårslinga är fäst bak på hjässan och är formade till korkskruvslockar - har inte sett så bra bakifrån med det kändes rätt okej. Klockan är 1500, killarna hämtar oss 1620 typ... Borde iofs göra mig iordning nu kanske, men eftersom håret är klart så ska jag bara duscha och sminka mig, och hur lång tid tar det egentligen? Kan ju börja om 2 minuter, skämt åsido..
Ser framemot att åka båt till Görvelnsslott och sedan äta middag och dansa med alla nior, hoppas på en toppenkväll! (Så länge ingen trampar på min klänning.. tss)

Borde inte systemet sälja alkoholfri champagne till minderåriga? Om de inte gör det så är det egentligen är alkoholen som är problemet - utan själva "spritflaskan" och "tanken"...! För vad händer om man inte dricker alkohol? JA ni, man blir ju knappast berusad. Systemet...

Hur ska jag göra imorgon!? Jag har ju sett fram emot det här jättelänge, sen helt plötsligt blir en massa ändrat och jag blir osäker. Damn it...

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback