Första regndagen

Hejsan!

Idag har jag varit med
Sanna, vi åkte in till Stockholm för att shoppa och äta lunch. Först gick vi till Åhléns där jag använde mitt presentkort för ett korallfärgat nagellack (toppen till solbrännan!). Tanken var att köpa en likadan glansspray som en av frisörerna använde inför balfrisyren men den var slut! På tisdag får jag åka in igen. :)
Sedan gick vi till Biblioteksgatan där vi åt lunch på en resturang mittimot Armani-butiken, ost- och skinksallad - tasty!
Efter det gick vi till Karen Millen på samma gata för att checka in Sannas drömväska - en svart&vitrutig liten skönhet med två stora rosettfickor på sidan, adorable! Vi fick gå till NK istället, den första Millen-butiken hade inte kvar den. 1400:- var dock priset, men det är Sanna, så självklart köpte hon den.. ;)
Efter det gick vi till Cubus för att leta efter en t-shirt som jag lånade och glömde i aulan från min bror, taskigt men... Hittade den inte, så jag ringde och bad om ursäkt 1000ggr, och det var tydligen OK, eftersom jag hade köpt två andra tröjor till honom som förlåt!
Vi avslutade med att gå till Gamla stan där Sanna köpte en tröja och jag köpte lite amerikanska godsaker att bjuda min familj på! :)

Om cirka 1½ timme kommer Tobbe och ska äta middag här innan vi går ner till IP och spelar fotboll med gänget. Sedan ska vi hem till Malin och heja fram Sverige till en SEGER! Jag tippar 2-1 till Sverige, eller möjligtvis 1-0 till England i 1a halvlek men Sverige tar igen i andra...

Nu ska jag gå och visa min kära broder hans t-shirts...!
Kram, T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback