Midsommar

God morgon,

Är "duktig" samma sak som "bra"? Kan man säga "Jag var verkligen bra på att dansa när jag var tolv år." Eller låter det för självgott? Ska man säga "Jag var verkligen duktig på att dansa när jag var tolv år."?
 
Hade lite sömnsvårigheter, vaknade upp runt 0400 och kom sedan ihåg bilderna från filmen, där journalisten hade framkallat hans filmer och sedan hittat ljusstrålar som inte varit där i verkligheten, och som hade varit på samma ställe&på samma sätt som de personer han hade fotograferat dött! Huuuh, sedan hade jag lite svårt att somna när jag kom att tänka på the ring-liknande skit där suddiga konturer visas på en fotografi, bakom en annan människa som det var tänkt att fotografera! Fucking skit vad jag är lättskrämd. Kunde sova ett litet tag, innan tobbe ringde runt 1100 för att säga hej då. Sötnos over there!
 
Idag är det dagen med ett stort D! Midsommar, wuhoo! Har precis duschat, ska snart gå upp och sätta på mig min (ok-Lorenzas) vita klänning i tubtop-modell och locka håret med ett plattång. Låter helt sjukt, men i brist på locktångar lärde jag mig att man faktiskt KAN locka håret med en plattång, tack vare frisörerna innan balen. :) Undrar vad planerna blir ikväll.. Och vad som kommer hända.


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback